Ha vintu l'impresa chjave 2021 di a zona high-tech

I prudutti di cunnessione di fluidi di marca Winner, includenu connettori, raccordi per tubi, assemblei di tubi, assemblei di tubi, accoppiamenti rapidi è altri prudutti di energia fluida idraulica,tHey sò largamente utilizati in machini di custruzzione, ferrovie, machini agriculi è forestali, machini di stampaggio per iniezione, oliu offshore, metallurgia è altre industrie, i prudutti sò assai accolti è elogiati da i clienti.Ancu sottu à u severu coronavirus COVID 19 in 2021 è l'ambiente cumplessu di a catena di fornitura stretta, sottu a dirigenza di u direttore di a pianta, u dipartimentu di l'ingegneria, u dipartimentu di produzzione, u dipartimentu di qualità, u dipartimentu di logistica, a catena di fornitura, u dipartimentu EHS, u dipartimentu finanziariu, squadre HR. cooperate strettamente, è tuttu u persunale travaglia inseme.Eccellente prestazione hè stata ottenuta, e vendite sò aumentate di 32% in paragunà cù u 2020, a rata di fallimentu di i clienti hè stata ridutta à 30DPPM, a qualità di u produttu hè affidabile, a consegna puntuale, è u tassu di consegna puntuale hà righjuntu u 99,1%, assicurendu a grande satisfaczione di Sanjiang. , Haitian, Zoomlion è tutti l'altri clienti.

U locu di Ningbo High-tech Zone in a valutazione annuale 2021, a pianta Ningbo hè stata premiata l'impresa chjave di Ningbo High-tech Industrial Development Zone in 2021. I capi di a zona high-tech anu rilasciatu apposta certificati è medaglie à a fabbrica, hà fattu cuntribuzioni dovute à a tassazione lucale è u sviluppu ecunomicu.

11

A fabbrica di Ningbo farà sforzi persistenti è cuntinueghja à travaglià dura in u 2022 per cunnetta strettamente cù i clienti, capisce i bisogni di i clienti, furnisce i clienti cun prudutti megliu è più soddisfacenti, pensanu ciò chì pensanu i clienti, aiutanu i clienti à risolve i prublemi tecnichi, è ancu guadagnà a fiducia di i clienti in i clienti. una feroce cumpetizione di u mercatu, guadagnà più affari è ottene una crescita cuntinua di e vendite.Focus nantu à a nova industria cum'è centri di dati, prutezzione di l'ambiente è altre industrie, sviluppate è furnisce accoppiamenti d'azzione rapida d'altu rendiment, connettori, assemblee di tubi è altri prudutti di cunnessione di fluidi per i centri di dati, è espansione l'applicazioni larga di i prudutti di energia fluida idraulica Winner.


Tempu di Postu: Feb-09-2022